کشتی سازی

وبلاگ دانشجویان ورودی 88 رشته ی کشتی سازی خلیج فارس،دانشجویان دریا ؛دانشجویان

کشتی سازی

وبلاگ دانشجویان ورودی 88 رشته ی کشتی سازی خلیج فارس،دانشجویان دریا ؛دانشجویان

Bugatti

میدانم این مطلب هیچ ربطی به کشتی ندارد اما دیدم که دانستن در باره ی این مطلب خالی از لطف برای هیچکس نیست.


                          

 

شاید همه ما اسم خودرویی به نام بگوتیو را شنیده ایم در این پست می خواهم شما را با این اعجوبه جدید صنعت خودرو سازی آشنا کنم و مطمئن باشید زیان در خواندن آن به کسی نمی رسد.

برای دیدن این مطلب روی ادامه کلیک کنید

Bugatti Galibier Concept

بعد از مدتها انتظار بالاخره در هفته گذشته بوگاتی از مدل چهار در خود رونمایی کرد.

بوگاتی گالیبیر در طراحی ظاهری الهام گرفته شده از مدل ویرون و یک مدل قدیمی کلاسیک از بوگاتی و در قسمت سقف و عقب خودرو  اهام گرفته شده از اقیانوس اطلس است.

مانند ویرون بدنه از دو رنگ تشکیل شده است .دربها تا گلگیر های جلو از المینیوم سفید ساخته شده و بقیه بدنه از فیبر کربن با رنگ آبی نفتی تیره ساخته شده است که باعث سبکی و استحکام آن میشود.

سنت بوگاتی نیز در این مدل رعایت شده است و آن جلو پنجره نعلی شکل بوگاتی است که در وسط دو هواکش بزرگ قرار دارد.دیگر ویژگی طراحی آن درپوش موتور است که مانند اتوموبیل های قدیمی بهصورت دوتیکه از وسط و به طرف یکدیگر باز میشود.دیگر ویژگی برآمدگی است که از روی جلو پنجره تا شیشه عقب کشیده شده و در عقب روی آن یک چراغ دراز وجود دارد.استفاده از  هشت لوله اگزوز در طرفین هم باعث زیبایی و هم باعث تخلیه بهتر گازهای موتور و بالا رفت راندمان می شود.

 

طراحی داخلی آن را Parmigiani ، سازنده سوئیسی ساعتهای قیمتی و زیبا بر عهده داشته که کاملا منعکس کننده طراحی بیرونی است.استفاده از چرم وچوب در مقابل طراحی ساده ولی شیک و مدرن ظاهری لوکس وکلاسیک به اتاق آن بخشیده است.

همچنین در روی داشبورد این ماشین یکی از نفیس ترین ساعت های این ساعت ساز نصب شده است که نشانگر لوکس بودن این خودرو است.

تمام نیازها و ابزار مورد نیاز سرنشینان از طریق یک مانیتور لمسی که در جلوی داشبورد نصب شده است تامین میشود.همچنین سرنشینان عقب می توانند همه مشخصات ماشین را در حین حرکت مانند:سرعت شتاب میزان مصرف سوخت و.. را از طریق کنسول مسط که تا غقب کسیده سده با چند دکمه زیر نظر داشته باشند.

موتوری که روی این ماشین نصب شده است یک موتور 16 سیلندر ، 8 لیتری به همراه دو سوپرشارژر است. همچنین این ماشین می تواند از سوخت اتانول استفاده کند . دیگر ویژگی آن ترمزهای سرامیکی و  سیستم چهار چرخ متحرک و سیستم تعلیق جدید و گیربکس ۸ سرعته است که باعث هندلینگ بهتر آن در سرعت های بالا میشود.

فعلا یک نمونه از این ماشین ساخته شده است ولی بوگاتی قول تولید آن را تا سال ۲۰۱۲ داده است .قیمت این بوگاتی هم 1.6 میلیون دلار تخمین زده شده است.


این هم عکسهایی از رونمایی رسمی این بوگاتی:

نظرات 1 + ارسال نظر
best-shows جمعه 27 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 02:11 ق.ظ http://best-shows.blogfa.com/

سلام. اگه به فیلم و سریال علاقه داری به وبلاگ من یه سر بزن. به وبلاگت لینک میدم. خوشحال میشم جز پیوندات باشم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد