کشتی سازی

وبلاگ دانشجویان ورودی 88 رشته ی کشتی سازی خلیج فارس،دانشجویان دریا ؛دانشجویان

کشتی سازی

وبلاگ دانشجویان ورودی 88 رشته ی کشتی سازی خلیج فارس،دانشجویان دریا ؛دانشجویان

بزرگترین موتور دیزل دنیا

Wartsila-Sulzer RTA96-C نام بزرگترین موتور دیزل جهان است.این موتور دو زمانه ساخت شرکت دیزل ژاپن است و در دو ورژن ۶ و ۱۴ سیلندری تولید میشود که عکسهای زیز نخستین تصاویر منتشر شده از اولین نمونه های ساخته شده از این محصول است . این موتور برای استفاده در کشتی های کانتیربر غول پیکر طراحی شده است.با پیشرفت در طراحی و تولید کشتی های جدید کانتینربر نیاز به موتورهای جدید و عظیم اینچنینی بیش از پیش احساس میشود. حجم هر سیلندر در حدود ۱۸۲۰ لیتر میباشد  و قادر است ۷۷۸۰ اسب بخار توان ایجاد کند. مجموع حجم سیلندرها در نسخه ۱۴ سیاندری آن ۲۵۴۸۰ لیتر میباشد.


مشخصات:

    – مجموع وزن موتور:۲۳۰۰ تن(میل لنگ به تنهایی ۳۰۰ تن)

    – طول: حدود ۲۷ متر

    – ارتفاع: حدود ۱۳ متر

    – حداکثر توان: ۱۰۸۹۲۰ اسب بخار در ۱۰۲ rpm

    – حداکثر گشتاور: ۵۶۰۸۳۱۲ lb/ft در ۱۰۲ rpm

 

میل لنگ ۳۰۰ تنی

 

یاطاقان ها ونحوه نصب آنها

نمایی از سیلندرها

 

شفت

 

 

مصرف سوخت آن در بالاترین قدرت توان حدود ۱۲۶ گرم سوخت در ساعت به ازای هر اسب بخار توان است یعنی برای کار کردن با حداکثر توان به مدت یک ساعت به حدود ۱۴ تن سوخت نیاز دارد :!:

منبع:پیپل بف

نظرات 3 + ارسال نظر
امیر دهنوی یکشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:57 ب.ظ http://www.linknegar.com

سلام. دوست عزیزم خوشحالم که وبلاگی پربار دارید. از طرف سایت لینک نگار دات کام مزاحمتون میشم. تو این سایت سیستمی کاملا هوشمند طراحی کردیم که با توجه به پارامترهای کاملا عادلانه که از گوگل دریافت می کند تعداد بازدید شما را دریافت کرده و در گوگل و موتورهای جستجوی دیگه مثل یاهو ثبت می کنه. بنابراین هم مطالبتان در سایت ثبت می شود و هم در گوگل ایندکس میشود و هم اینکه تو کلی وبلاگ دیگه هم به نمایش در میاد حسن این کارم اینه که بازدیدتون بیشتر می شه و می تونین سایت پربازدهی رو مدیریت کنید. شما می تونید به هنگام آپ دیت وبلاگ خود لینک مطلب جدید رو تو لینک باکس قرار بدید تا در مدت زمان کمتری مطلبتون بازدید مورد نظرشو بگیره. برای ورود به جمع ما کافیه ثبت نام کنید و کد لینک باکس رو تو قالبتون قرار بدبد و بعدش لینکهاتون رو ثبت کنید. یه خواهش دیگه داریم اونم این که برای ثبت نام از اینترنت اکسپلور استفاده نکنید و از مرور گرهای دیگه ای مثل فایر فاکس، نت اسکیپ و ... استفاده کنید تا ثبت نام دقیق انجام بشه. قبل از ارسال لینک قوانین رو مطالعه بکنید و توجه داشته باشید که در صورت استفاده از یک لینک در زمان های مختلف سیستم به صورت هوشمند شما را حذف کرده و عضویت تان ملغی خواهد شد. اگر به مشکل برخوردین با ای دی ما تماس بگیرین تا کمکتون کنیم.

ساسان شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:37 ب.ظ

اگهم مکنه تو وبلاگتون یه ساعت بذارین

به روی چشم

وبلاگ های دانشجویی شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:12 ب.ظ http://uniblogs.blogfa.com

گروهی از دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف به فکر آن افتاده اند تا اطلاعات اعضای وبلاگ های دانشجویی را جمع آوری نموده و از این طریق اقدام به ایجاد شبکه ای از پایگاه های مجازی دانشجویان نماید.

در این اقدام دانشجویی نیازمند یاری شما هستیم.

برای همکاری با ما می توانید در زمینه های زیر فعالیت نمایید.

1-اگر اجازه ی به اشتراک گذاشتن ایمیل اعضا را دارید ، ممنون می شویم که آن ها را برای عضویت در شبکه ی بزرگ وبلاگی در اختیار ما بگذارید.

2- در غیر اینصورت هم لطفا این ایمیل و سایر ایمیل هایی که از طرف گروه به شما ارسال می شود را به اعضا بفرستید.

3-با ایجاد یک کامنت در وبلاگ گروه به آدرس UniBlogs.blogfa.com در شبکه ی وبلاگی عضو شوید. سایت ها ، فاروم ها و .... نیز امکان عضویت دارند.

4-سابقه ای کوتاه از پایگاه خود شامل :

تعداد اعضا ( به تفکیک دختر و پسر) ، سال و ماه راه اندازی ، تعداد ارسال ها ، آدرس وبلاگ ، محتوای مطالب در صورت امکان و ...



به آدرس ایمیل UniBlogInfo@yahoo.com بفرستید.



منتظر پیام های دیگر ما باشید!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد