کشتی سازی

وبلاگ دانشجویان ورودی 88 رشته ی کشتی سازی خلیج فارس،دانشجویان دریا ؛دانشجویان

کشتی سازی

وبلاگ دانشجویان ورودی 88 رشته ی کشتی سازی خلیج فارس،دانشجویان دریا ؛دانشجویان

معرفی سایت

می خواهم شما را با سایت های علمی دریا آشنا کنم برای دیدن این سایت های روی ادامه مطلب کلیک کنید

سایتهای مفید علمی در زمینه مهندسی دریایی

www.iraname.ir/index.htm

در این سایت می توان به عناوینی چون نشریه مهندسی دریا ، اخبار و رویدادها و فصلنامه علمی پژوهشی مهندسی دریا اشاره کرد . این سایت به دو زبان فارسی و انگلیسی ارائه می شود .

 

www.sname.org

این سایت به انجمن طراحان و مهندسان کشتی تعلق دارد . در سایت امکانات جستجو وجود دارد .از سایر عناوین موجود در این سایت می توان به ژورنال ، خبرنامه ، گزارش رویدادها ، اخبار، کمیته های فنی ، فعالیت های دانشجویان موسسه ، آموزش ، LINK به سایت های مرتبط و امکانات عضویت اشاره کرد .

 

www.merical.ac.in

انستیتوی تحقیقاتی دریا و مهندسی کشتی MERI در این سایت به ارائه مطالبی درباره این رشته می پردازد . مطالبی درباره انستیتو ، اخبار و گزارش رویدادها ، مقاطع تحصیلی ، گالری تصاویر و LINK را می توان از بین عماوین موجود در سایت نام برد .

 

www.engin.umich.edu/dept/name/name.html

این سایت به معرفی مرکز طراحی و مهندسی کشتی می پردازد . عناوینی چون تحقیقات ، امکانات موسسه ، اعضا ، اخبار، LINK ، فارغ التحصیلان را می توان در سایت مشاهده کرد و با انتخاب هر کدام به مطالب مورد نظر دسترسی پیدا کرد .

 

www.lme.naval.ntua.gr

این سایت به لابراتوار مهندسی کشتی تعلق دارد . در سایت عناوینی از قبیل امکانات لابراتوار، تحقیقات ، انتشارات موسسه ، کتابخانه لابراتوار، اطلاعات آکادمیک ، LINK و اخبار را می توان مشاهده کرد .

 

www.argonautics.com

موسسه آموزشی مهندسی کشتی در این سایت به ارائه مطالب آموزشی و خبری درباره این رشته می پردازد . امکانات ، پروژه ها ، منابع اطلاعاتی و فنی ، انتشارات ، امکانات جستجو و امکان ارتباط با موسسه از عناوین موجود در سایت می باشند .

 

www.quantumhydraulic.com/

در این سایت موسسه آموزشی مهندسی کشتی QUANTUM به معرفی خدمات خود می پردازد . دستگاه های ثابت نگهدارنده کشتی ، اخبار، مطالب فنی و LINK به سایر سایت های مرتبط با موضوع این سایت از عناوین ارائه شده در این پایگاه اینترنتی می باشند .

 

www.dieselduck.ca

موسسه مهندسی کشتی MARTIN در این سایت به ارائه مطالب و اطلاعاتی درباره آن موسسه می پردازد . این سایت ارائه کننده اخبار و گزارش رویدادهای مرتبط با مهندسی کشتی می باشد .

 

www.sname.org/careers.htm

این سایت به بخش آموزش مرکز مهندسی کشتی و دریا و طراحی کشتی تعلق دارد . در این سایت به ارائه اطلاعات و مطالب آموزشی درباره مهندسی کشتی و دریانوردی پرداخته می شود . همچنین می توان تعداد زیادی LINK در این سایت به کالج ها و موسسات آموزشی درباره مهندسی کشتی مشاهده کرد .

 

www.strath.ac.uk/na-me

این سایت به مرکز آموزش مهندسی دریا در دانشگاه STRATCCLYDE تعلق دارد . در سایت می توان عناوینی چون دانشگاه ، امکانات ، مهندسی کشتی و LINK های مفید و تحقیقات را مشاهده کرد .

 

www.marine-engineering-looe.co.uk

این سایت به موسسه آموزشیفناوری مهندسی دریا LOOE تعلق دارد . در سایت می توان با توانائی ها و پروژه های انجام شده در بخش صنایع این موسسه آشنا شد .

 

www.na-me.ac.uk

در این سایت با دپارتمان مهندسی کشتی و کشتی سازی NA-ME آشنا می شویم . در سایت عناوینی چون امکانات موسسه ، تحقیقات ، دانشجویان ، اساتید ، ارتباط با صنعت ، اخبار و رویدادها و LINK به چشم می خورد .

 

www.tamug.edu/mare

این سایت به دانشکده مهندسی کشتی دانشگاه تگزاس تعلق دارد . در سایت به تکنولوژی های جدید در مهندسی کشتی اشاره شده است . عناوینی چون اساتید دانشگاه ، امکانات ، اطلاعات دانشکده ، دانشجویان و LINK را می توان در سایت مشاهده کرد .

 

www.connormarine.com

موسسه مهندسی کشتی CONNOR در این سایت به معرفی فعالیت های خود می پردازد . کارنامه موسسه ، خدمات ارائه شده و پروؤه های شرکت را مشاهده کرد .

 

http://www.name.uno.edu/

در این سایت می توان اطلاعات مربوط به دانشکده مهندسی کشتی دانشگاه NEW ORLEAN را مشاهده کرد . از عناوین مطرح شده در سایت می توان امکانات ، اخبار ، LINK و امکانات طراحی کشتی را نام برد .

 

www.maritime.edu/L3.cfm?pageID=44&parent=15

این سایت به گروه مهندسی کشتی دانشگاه ماساچوست تعلق دارد . سایت اطلاعاتی این دانشکده مطالبی از جمله امکانات جستجو و افراد شاغل به تحصیل و همچنین پروژه های دانشگاهی را ارائه می کند .

 

http://hawaii-marine.com/

در این سایت موسسه کشتی سازی هاوائی به ارائه مطالبی درباره روش های ساخت و طراحی کشتی ارائه می کند . امکان دسترسی به مواردی از قبیل خصوصیات شرکت ، سرویس ها ، نمونه های طراحی با CAD/CAE و LINK در سایت ممکن می باشد .

 

www.maib.dft.gov.uk

در این سایت به حوادث و تصادفات کشتی ها و میزان خسارت وارد شده به آنها پرداخته شده است . در سایت می توان تصاویر زیادی از حوادث پیش آمده برای کشتی ها را مشاهده کرد . انتشارات ، اطلاعات عمومی ، اخبار و گزارش تصادفات و آلبوم تصاویر از عناوینی می باشند که در سایت وجود دارند .

 

http://boatdesign.net

در این سایت به چگونگی طراحی یک کشتی پرداخته می شود . امکان دسترسی به مواردی چون ظراحی کشتی ، پروژه های طراحی ، نرم افزارها ، کتاب ها ، منابع اطلاعاتی ، گالری تصاویر ، نحوه ساخت کشتی ، آموزش ، راهنمای طراحی کشتی ، امکانات جستجو ، مواد به کار گرفته شده در ساخت کشتی و انتشارات در این سایت ممکن می باشد .

 

www.mandiesel.co.uk

در این سایت به معرفی شرکت سازنده موتور برای کشتی ها به نام MAN پرداخته می شود . در سایت امکان مشاهده کاتالوگ محصولات شرکت ، خدمات ارائه شده ، اخبار و رویدادها ممکن می باشد .

 

www.usmma.edu/academics/departments/engineering.htm

در این سایت می توان با آکادمی مهندسی کشتی امریکا آشنا شد . در سایت می توان اطلاعاتی درباره موسسه ، اهداف ، کتابخانه ، منابع آموزشی ، امکان عضویت و LINK را با انتخاب عناوین مطرح شده در سایت بدست آورد .

 

www.arkengineering.com/eng2.htm

موسسه مهندسی کشتی ARK در این سایت به معرفی آن موسسه می پردازد . عناوینی چون اطلاعات کمپانی ، سرویس های مهندسی و اصول الکترونیک کشتی ها را می توان در سایت مشاهده کرد .

 

www.africanmarine.com

موسسه مهندسی کشتی و دریانوردی افریقا را می توان در این سایت مشاهده کرد . در سایت به فعالیت های موسسه ، تولیدات ، تاریخچه و سرویس های ارائه شده توسط آن موسسه پرداخته شده است .

 

www.nap.usace.army.mil/mdc

این سایت را گروه طراحی کشتی امریکا تاسیس کرده است . اهداف ، امکانات و ظرفیت ها ، خبرنامه موسسه ، مرکز طراحی و ساخت کشتی و اطلاعات فنی را می توان از عناوین سایت نام برد . 

 

www.sailingsource.com

این سایت به ارائه مطالب آموزشی و اطلاعات فنی برای دریانوردان می پردازد . در سایت می توان به عناوینی چون رویدادها ، امکانات جستجو ، امکان عضویت در خبرنامه سایت و اخبار اشاره کرد .

 

www.sailsea.org

این سایت به آموزش اصول دریانوردی می پردازد . در سایت می توان عناوینی مثل مطالب آموزشی ، تصاویر دریا ، ژورنال ، امکان عضویت و LINK را مشاهده کرد .

 

www.usmma.edu

این سایت به آکادمی نیروی دریائی امریکا در زمینه مهندسی کشتی و آموزش اصول آن اختصاص دارد . در سایت می توان به مواردی چون اخبار ، گزارش رویدادها ، دانشجویان موسسه ، اساتید و کتابخانه اشاره کرد .

 

www.centralindiana.com/netdirect/merchant.htm

این سایت متعلق به موزه کشتی ها و شناورهای امریکا می باشد . در این سایت می توان تصاویر بسیاری از کشتی ها و شناورهای امریکا را مشاهده کرده و درباره آنها اطلاعات مفیدی کسب کرد .

 

http://clinton4.nara.gov/WH/html/handbook.html

این سایت به آکادمی دریانوردی امریکا تعلق دارد . در سایت می توان عناوینی چون امکانات جستجو ، برنامه های دریائی ، کاتالوگ اطلاعات آکادمی و اطلاعات زیادی درباره نیروی دریائی امریکا را مشاهده کرد .

 

www.onr.navy.mil

در این سایت با موسسه تحقیقاتی دریائی آشنا می شویم . در سایت امکانات جستجو وجود دارد . همچنین عناوین انتشارات ، اکتشافات ، دانشجویان و اساتید ، صنایع نظامی و تصاویر و فیلم ها را می توان در سایت مشاهده نمود . امکان مشاهده اخبار مصور نیز در سایت فراهم آمده است .

 

www.monash.edu.au/serg/

این سایت به گروه تحقیقاتی زیردریای SERG تعلق دارد . عناوین فعالیت های تحقیقاتی ، تیم های تحقیقاتی ، LINK به سایت های دیگر ، انتشارات ، کنفرانس ها را می توان در سایت مشاهده کرده و با انتخاب هر کدام به نطالب مطرح شده درباره آنها دست پیدا کرد .

 

www.seaengineering.com/

گروه مهندسین دریائی SEI در این سایت به ارائه مطالبی درباره گروه خود می پردازند . در سایت می توان مطالبی درباره موسسه ، فعالیت ها ، ظرفیت ها ، خبرهای جدید ، انتشارات ، تحقیقات و زیرمجموعه های زیادی برای هر کدام از موارد فوق را مشاهده نمود .

 

www.sea-engr.com/body.php

این سایت به ارائه راه کارهای مهندسی دریا برای طراحی و ساخت پایه ها و اسکله هایی برای سکوهای نفتی می پردازد . معماری سکو ، ساختمان سکوی نفتی ، محل های اتصال سکو به بستر ، سازه های استحکام دهنده ، پایه ها ، بدنه اصلی سکو ، مدیریت پروژه ، نرم افزار طراحی و پروژه ها را می توان از عناوین مطرح شده در سایت نام برد .

 

www.ceros.org/contractors_pr.html

این سایت به موسسه CEROS تعلق دارد که در زمینه سیستم های کنترل زیر دریا فعالیت می کند . در سایت می توان عناوینی چون اخبار ، گزارش رویدادها ، برنامه ها و منابع اطلاعاتی را مشاهده نمود .

 

http://aserc.pusan.ac.kr/english/main.htm

مرکز تحقیقاتی پیشرفته مهندسی دریا به نام ASERC در این سایت به معرفی خود می پردازد . در سایت می توان اطلاعاتی درباره تحقیقات ، LINK به سایت های دیگر ، تحقیقات ، مرکز موسسه ، امکانات ، امکانات مربوط به اعضا را مشاهده کرد .

 

www.nacks.com.cn/cp1-e.htm

در این سایت با یک شرکت مهندسی کشتی در چین آشنا می شویم که در زمینه ساخت کشتی فعالیت دارد . امکانات موسسه ، انتشارات ، محصولات و طراحی های جدید از عناوین مطرح شده در این سایت می باشند .

 

www.conoship.com/

موسسه CONOSHIP سازنده انواع شناورهای دریائی در این سایت به معرفی محصولات خود می پردازد . در سایت می توان عناوینی از قبیل محصولات ، شرکت ، خبرنامه ، آرشیو و LINK را مشاهده کرد و با انتخاب آنها به اطلاعات مورد نظر در آن رابطه دست یافت .

 

www.herbert.com/

این سایت به شرکت HERBERT تعلق دارد که در زمینه طراحی کشتی و شناورهای دریائی فعالیت می کند . اخبار ، ارتباطات ، اطلاعات شرکت ، مهندسین ، نرم افزار ، انتشارات و امکان برقراری ارتباط با موسسه را می توان از عناوین مطرح در سایت نام برد .

 

www.cssmmarine.com/

در این سایت موسسه آموزشی CHENNAI که در زمینه آموزش مدیریت و فرماندهی کشتی فعالیت دارد به معرفی فعالیت های خود می پردازد . گالری تصاویر ، دانشجویان مرکز ، آشنائی با موسسه ، برنامه های آموزشی ، امکان برقراری ارتباط با مسوولان سایت ، اخبار و اطلاعات عمومی درباره مدیریت کشتی را می توان از مواردی دانست که در صفحه  اول این سایت ارائه شده اند .

 

www.nswcdc.navy.mil/history.html

در سایت NSWC می توان راجع به تاریخچه نبردهای دریائی و شناورها و کشتی های جنگی اطلاعات مفیدی را بدست آورد . دسته بندی های مختلف ، فرماندهان ، تاریخچه ، دوره ها ، پیشروها و هم محور کردن نیروها از عناوین موجود در سایت می باشد . همچنین می توان خبرهای مصور زیادی را در سایت مشاهده کرد .

 

www.bshc.bg/structure/ocean_engineering.htm

مرکز هیدرودینامیک بلغارستان را می توان در این سایت مشاهده کرد . کارکردها ، فعالیت ها ، ساختار ، اساتید و دانشجویان ، برنامه های تحقیقاتی ، همکاران موسسه ، امکانات موجود ، پروژه ها ، انتشارات ، محصولات و خدمات ، اخبار و گزارش رویدادها را می توان از عناوین مطرح شده در این سایت نام برد .

 

www.dcn.fr/us/

در این سایت با شرکت DCN آشنا می شویم که در زمینه تولید کشتی و شناورهای دریائی فعالیت دارد . در سایت می توان لیست تولیدات موسسه ، اطلاعات عمومی در ارتباط با موسسه ، خدمات شرکت ، انتشارات و تصاویر محصولات و کارخانه را مشاهده کرده و با انتخاب هر یک به اطلاعات آن دسترسی پیدا کرد .

 

www.navmar.com/shipsyseng.php

در این سایت می توان با موسسه NAVMAR که در زمینه مهندسی سیستم های کشتی فعالیت دارد آشنا می شویم . در سایت توانائیها ، محصولات ، مهندسی سیتم کشتی ، آنالیز سطحی کشتی ، ارتباطات و تولیدات ویژه را می توان به عنوان عناوین معرفی کرد .

 

www.cranfield.ac.uk/soe/cpd/shipdesign.htm

مدرسه مهندسی CRANFIELD در این سایت به معرفی فعالیت های خود درباره مهندسی کشتی می پردازد . در سایت امکانات جستجو فراهم میباشد . همچنین می توان اطلاعاتی درباره موسسه ، امکانات ، دوره های کوتاه مدت ، کارشناسی ارشد ، تحقیقات ، زیرگروه های مختلف موسسه و اطلاعاتی درباره کشتی ها را در این سایت مشاهده کرد .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد