کشتی سازی

وبلاگ دانشجویان ورودی 88 رشته ی کشتی سازی خلیج فارس،دانشجویان دریا ؛دانشجویان

کشتی سازی

وبلاگ دانشجویان ورودی 88 رشته ی کشتی سازی خلیج فارس،دانشجویان دریا ؛دانشجویان

لطفاَ به ما بپیوندید

سلام من بهرام دوانی هستم ،روز اول وقتی وارد دانشگاه شدم هیچ علاقه ای به کشتی سازی نداشتم،البته به روی خودم نمیاوردم چون دانشجو باید به رشته ی خود تعصب داشته باشد. 

گذشت تا اینکه با هم رشته ای هایم آشنا شدم،وقتی کسانی را می دیدم که با رتبه ی بسیار عالی مثل ...وارد این رشته شده اند نظرم تغییر کرد و خواستم کاری کنم که بقیه ی بچه ها هم آگاهی بیشتری نسبت به این رشته پیدا کنند. 

این شد که تصمیم گرفتیم وبلاگی بسازیم که به آگاهی و همبسته گی هم رشته ای های محترم کمک کند. 

اگر افتخار همکاری میدهید آدرس ایمیل خود  همراه با نام خود و درخواست عضویت را بعد از نظر دادن به مطالب ما برای ما بفرستید. 

                                           

نظرات 6 + ارسال نظر
علیرضا نبوی شنبه 25 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 03:36 ب.ظ

dsa یکشنبه 26 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:54 ق.ظ

وبلاگ خوبییه فقط باید مطالب هر چند وقتی به روز بشه چون این مطالب خیلی تکراری

abass یکشنبه 26 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:59 ق.ظ

سلام وبلاگ جالبی

abass یکشنبه 26 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:06 ق.ظ

خوبه

معلم دوشنبه 27 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:30 ق.ظ

وبلاگ بدی نیست ولی سعی کن غلط املایی نداشته باشی هم بستگی یا همبستگی نه همبسته گی
در کل کار خوبی رو استارت زدی

حسن یکشنبه 3 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:18 ب.ظ

سلام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد